Lifestyle

Sfaturi simple pentru a scăpa de durerile de spate

Chiar și cele mai mici simptome de dureri de spate trebuie rezolvate pentru a preveni instalarea durerilor cronice ale coloanei. Îmbinând activitatea fizică și exercițiile pentru întărirea mușchilor spatelui împreună cu stretching-ul, vă ajută să ameliorați primele simptome. 

Vă prezentăm câteva reguli de bază pe care fiecare dintre noi ar trebui să ni le însușim. Este vorba de trucuri simpleși eficiente pentru a evita problemele cu coloana vertebrală sau pentru a ameliora durerile de spate care sunt foarte neplăcute.

Limitați timpul petrecut în pat

Specialiștii recomandă persoanelor cu dureri de spate să nu stea în pat mai mult de 3 zile. De asemenea, dacă vă place să stați mult în pat, atunci gândiți-vă bine și la poziția coloanei, dar mai bine încercați să vă dedicați timpul unei activități fizice. 

Faceți exerciții și întăriți-vă mușchii spatelui

Chiar și o scurtă plimbare poate fi un bun tratament pentru coloana voastră. Și în cazul vostru, exercițiile simple cu accent pe spate pot face minuni. În cazul în care aveți dureri de spate, evitați exercițiile care vă împovărează coloana. În cazul acesta, activitățile sportive adecvate sunt alergarea, patinajul, înotul, dansul, stretching-ul sau echitația.

Mențineți poziția corectă a spatelui

Aveți grijă ca pe parcursul zilei să mențineți spatele într-o poziție corectă. Adoptați poziția corectă atunci când stați la calculator. Aveți grijă de coloana voastră și în timpul mersului sau atunci când stați în picioare. Nu vă cocoșați pentru a nu vă distruge coloana. Chiar și atunci când vă spălați pe dinți și nu o să vă aplecați atât de mult deasupra chiuvetei, scădeți presiunea asupra coloanei cu 50%. Atunci când stați pe scaun, țineți picioarele pe podea, iar spatele să fie rezemat de spătar. Vă recomandăm să introduceți între spatele vostru și spătarul scaunului un prosop rulat sau o rolă.

Mergeți la un specialist

Durerea de spate nu trece cu ibalgin sau aspirină, prin urmare, ar trebui să vă consultați cu un antrenor pentru a vă spune ce exerciții puteți face, cu un fizioterapeut sau încercați să mergeți la un centru pentru exerciții de reabilitare. În cazurile extreme, consultați un medic.

Întăriți musculatura părții centrale a corpului

O modalitate eficientă pentru a scăpa de dureri este întărirea mușchilor abdominali și a musculaturii spatelui. Dacă lucrați cu mușchii spatelui și uitați de mușchii abdominali, înseamnă că faceți treaba doar pe jumătate. Mușchii oblici abdominali servesc la rotirea trunchiului, dar și la îndoirea coloanei vertebrale.

Aplicați gheață sau comprese calde și uscate

În cazul umflăturilor, aplicați pe locurile dureroase gheață timp de 48 de ore, după care aplicați comprese calde uscate. Pentru durerea mușchilor de spate recomandăm să folosiți perne încălzite pentru spate sau o baie caldă.

Dormiți într-o poziție corectă

Contează foarte mult și pe ce dormiți, dacă aveți o saltea proastă sau veche și poziția în care dormiți nu este cea corectă pot apărea durerile de spate. Prin urmare, dacă dormiți pe o parte, puneți o pernă între picioare. În schimb, dacă dormiți pe spate, puneți sub genunchi o pernă. Somnul pe burtă nu este recomandat deloc, deoarece dăunează coloanei cervicale.

Lăsați-vă de fumat

Fumatul este un viciu cu multe influențe negative. Cu toate acestea, puțini știu că dăunează și coloanei. Studiile au confirmat că fumătorii suferă mult mai mult de dureri de spate decât nefumătorii.

Relaxați-vă 

Încercați meditația, yoga, pilates sau tai chi ca un instrument pentru relaxarea și întinderea coloanei. Aceste activități vă ajută să vă relaxați spatele și pun în mișcare mușchii încordați ai spatelui.

Mergeți la masaj

Dar atenție! Dar și în cazul acestei activități aveți nevoie de o regularitate. O ședință de masaj pe săptămână timp de 10 săptămâni vă poate ajuta într-adevăr să mai ameliorați durerile de spate. O ședință de masaj la un chiropractician cu experiență este de asemenea, o modalitate bună cum puteți ajuta coloana voastră. Dar, asigurați-vă că mergeți la un specialist autorizat. 

Folosiți suplimente de vitamina D, K și calciu

Oasele puternice și sănătoase previn osteoporoza, care este una dintre cele mai frecvente cauze ale durerii de spate, mai ales în rândul femeilor. Așadar, creșteți aportul de vitamina D, K și calciu pentru a preveni această boală neplăcută.

Renunțați la tocuri

Ori de câte ori este posibil, renunțați la încălțămintea cu tocuri în favoarea unor pantofi comozi. Purtarea pantofilor cu toc cauzează dureri și o presiune mai mare în partea lombară. Și de asemenea, purtarea pantofilor cu un toc mai mare de 3 cm creează o instabilitate pentru o postură corespunzătoare a spatelui.

Related posts

Cele mai bune sfaturi pentru a învăța eficient

Svetlana Gabură

Cum curăţăm corect urechile bebeluşului

Svetlana Gabură

Cele 5 etape de a obține încrederea în sine

Svetlana Gabură
Se încarcă....